مجله

بهترین لپ تاپ برای معاملات روزانه و معامله گران سهام

استفاده از ابزارهای اشتباه و نرم افزارهای نامناسب برای معاملات سهام می تواند یک اشتباه مهلک برای کسب و کار شما باشد. اما یک چیز مطمئن است: بازار سهام ساده ترین زمینه ای نیست که می توانید در آن کار کنید، اما زمانی که به آن عادت کردید، باید مطمئن شوید که با تمام ابزارهای لازم آماده شده اید.

با این حال، ممکن است در مورد معاملات سهام و بازار سهام، تمام دانش لازم را داشته باشید، اما اگر نتوانید از آن به صورت دیجیتالی به روشی مناسب برای نحوه کار در جامعه امروزی استفاده کنید، همه این اطلاعات بی فایده است. این یعنی چی؟ خوب، در عصر دیجیتالی که ما در آن زندگی می کنیم، همه چیز باید سریع اتفاق بیفتد.

و اگر می‌خواهید با همه چیزهایی که در حال وقوع است همراه باشید، ممکن است بخواهید بهترین دستگاهی را تهیه کنید که می‌تواند به شما کمک کند تا موفق شوید و تجارت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

نکته ای که هر معامله گر سهام باید مراقب آن باشد نرم افزاری است که از آن استفاده می کند. در این مقاله، بهترین لپ‌تاپ‌هایی را که یک معامله‌گر بورس باید استفاده کند تا بتواند نرم‌افزار خود را بدون مشکل اجرا کند و تجارت خود را ادامه دهد، مورد بحث قرار می‌دهیم.

در اینجا می توانید اطلاعاتی را برای تمام جزئیات فنی که باید در مورد آنها بدانید پیدا کنید و همچنین می توانید لیست کوچکی از جوانب مثبت و منفی را در پایان هر بخش از مقاله بررسی کنید. بدون بحث بیشتر، بیایید نگاهی به بهترین لپ‌تاپ‌ها برای معاملات روزانه و معامله‌گران سهام بیندازیم:

لپ تاپ های دارای رتبه برتر برای معاملات روزانه و سرمایه گذاری سهام در سال 2023

1. مک بوک پرو 15 اینچی اپل

 

احتمالاً قبلاً از این موضوع آگاه هستید، اما این یک واقعیت شناخته شده است که لپ تاپ های اپل برخی از قابل اعتمادترین دستگاه های موجود در بازار در حال حاضر هستند. اما برای لذت بردن از ویژگی‌های این لپ‌تاپ هزینه بسیار زیادی باید بپردازید. بنابراین اگر بودجه شما کمتر از 1000 دلار است، ممکن است بخواهید از این بخش صرف نظر کنید.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 15.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2560×1600 است. وقتی صحبت از نمایشگرهای 15 اینچی به میان می‌آید، مک‌بوک پرو 15 اینچی اپل به همان اندازه خوب است. برای هزینه ای که می پردازید، یک SSD 128 گیگابایتی مبتنی بر PCIe نیز دریافت می کنید. چرا این چیز خوبی است؟

خوب، این یک واقعیت شناخته شده است که اگر از SSD استفاده می کنید، لپ تاپ عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. و دقیقاً به همین دلیل است که اپل بیشتر لپ‌تاپ‌های خود را با SSD از پیش نصب شده می‌فروشد، در حالی که اکثر لپ‌تاپ‌های ویندوزی با هارد دیسک عرضه می‌شوند.

این دستگاه با پردازنده نسل هفتم اینتل i5 دارای 8 گیگابایت رم DDR3 است و همچنین قادر است باتری خود را تا 10 ساعت حفظ کند. جنبه عمر باتری در معاملات سهام بسیار مهم است و یکی از این محصولات اپل باعث می‌شود که نگرانی در مورد این بخش برای همه آسان‌تر نباشد.

ویژگی‌های متعددی وجود دارد که در لیست مزایا قابل ذکر است، اما در اینجا فقط برخی از نکات برجسته وجود دارد: عمر باتری طولانی، بهترین نمایشگر در بازار و عملکرد بالا.

همانطور که تصور می کنید، لیست معایب کوتاه است، اما هنوز باید به برخی از جنبه ها اشاره کنیم، مانند این که لپ تاپ فقط دو پورت USB نوع C دارد یا اینکه نمی توانید رم یا SSD را ارتقا دهید.

 

2. Acer Aspire E

همه 1000 دلار برای خرید لپ تاپ ندارند، درست است؟ این زمانی است که این دستگاه ایسر با قیمت تنها 600 دلار (تقریبا نیمی از قیمت مک بوک پرو اپل) ظاهر می شود. صفحه نمایش 15.6 اینچی ISP فول اچ دی ممکن است در حال حاضر بهترین نباشد، اما باید بین یکی از این دستگاه ها که قیمت بسیار مناسبی دارد و دستگاه هایی که حداقل 1000 دلار قیمت دارند تفاوت وجود داشته باشد.

این مدل با یک رم 8 گیگابایتی DDR4 عرضه می‌شود، اما خبر خوب این است که اگر نیاز به انجام کارهای سنگین‌تری روی این لپ‌تاپ دارید، همیشه می‌توانید رم را در اسلات موجود اضافه کنید. یکی از چشمگیرترین ویژگی های این لپ تاپ قطعا SSD 256 گیگابایتی است و اگر هنوز فضای ذخیره سازی برای شما کافی نیست، همیشه می توانید HDD/SSD را در اسلات اضافی دیگری اضافه کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی که این لپ‌تاپ به ارمغان می‌آورد، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه است که بسیار غیرمعمول است، زیرا اکثر شرکت‌ها صفحه کلیدی با نور پس‌زمینه را برای دستگاهی با قیمت پایین‌تر ارائه نمی‌دهند. همچنین، عمر باتری این دستگاه بسیار مناسب است: تا 8-9 ساعت (اگرچه ایسر ادعا می کند که حتی می تواند 15 ساعت دوام بیاورد).

به عنوان مهم‌ترین مورد در لیست حرفه‌ای‌ها، باید به این واقعیت اشاره کنیم که این لپ‌تاپ در واقع بهترین لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه است که می‌توان از آن برای معاملات سهام استفاده کرد. همچنین عملکرد بسیار مناسبی دارد که به شما امکان می دهد تمام نرم افزارهای لازم برای معاملات سهام را اجرا کنید.

چیز زیادی برای لیست معایب باقی نمانده است، علاوه بر این که اگر می خواهید از این لپ تاپ برای انجام بازی استفاده کنید، با توجه به اینکه در هنگام بازی کمی گرم می شود، توصیه نمی شود.

 

3. Lenovo Legion Y720

برخلاف مدل قبلی، این مدل برای همه گیمرهایی که فعالیت های تجاری را نیز انجام می دهند، مناسب است. به عنوان مثال، با کارت گرافیک GTX 1060 که برای مک بوک پرو در دسترس نیست، این لپ تاپ به شما امکان انجام بازی های سخت افزاری را می دهد و می تواند برای اجرای هر نرم افزار دیگری، حتی نرم افزاری که برای معاملات سهام ضروری است، مناسب باشد.

خبر خوب این است که اگر این لپ تاپ 15 اینچی برای سلیقه یا نیاز شما به اندازه کافی بزرگ نیست، یک لپ تاپ 17 اینچی در دسترس وجود دارد که اساساً مشابه این لپ تاپ است. پردازنده i7 نسل ششم اینتل به معامله‌گران سهام این امکان را می‌دهد تا تجارت خود را با سرعت بالا انجام دهند. این آخرین پردازنده با بهترین عملکرد موجود در بازار نیست، اما برای فعالیت های تجاری عالی است.

اگر به فضای ذخیره‌سازی زیادی در لپ‌تاپ خود نیاز دارید و یک معامله‌گر سهام معمولاً این کار را انجام می‌دهد، ممکن است بخواهید به سراغ این مورد بروید. علاوه بر حافظه SSD 128 گیگابایتی، این دستگاه همچنین دارای 1 ترابایت حافظه بر روی هارد دیسک خود است که برای هر معامله‌گری در بازار کافی است.

این واقعیت که عملکرد آن شگفت‌انگیز است و بلندگوهای فوق‌العاده JBL آن قطعاً جنبه‌هایی است که در لیست حرفه‌ای‌ها قابل ذکر است. در مورد معایب، می‌توانیم این واقعیت را در نظر بگیریم که باتری آن فقط 5 ساعت دوام می‌آورد (اگر معامله‌گر سهام هستید که مجبور هستید از چندین برنامه به طور همزمان استفاده کنید).

4. Razer Blade Stealth

دو نوع معامله‌گر سهام وجود دارد: آنهایی که از خانه یا دفتر کار می‌کنند، یا آن‌هایی که همیشه در حال دویدن هستند و مجبورند همیشه لپ‌تاپ‌های خود را با خود حمل کنند. اگر خود را در دسته دوم می بینید، دستگاهی که در این بخش به آن می پردازیم بهترین دستگاه برای شماست.

این لپ تاپ دارای وزن باورنکردنی کمتر از 3 پوند است. اما همانطور که انتظار دارید، برای لپ‌تاپ‌هایی با کارایی بالا که حمل آن در حین حرکت بسیار آسان است، باید بیشتر از معمول مردم بپردازید.

وقتی نوبت به صفحه نمایش می رسد، باید گزینه هایی را انتخاب کنید: 12.5 اینچ یا 13.3 اینچ. من می دانم که تفاوت زیادی بین این دو وجود ندارد، اما برای یک معامله گر سهام، با توجه به این واقعیت که در این شغل شما باید با اعداد و نمودارهای زیادی کار کنید، می تواند این تفاوت را ایجاد کند.

در قسمت گزینه های ذخیره سازی، این مدل از لپ تاپ با سه حافظه SSD 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت عرضه می شود. البته قیمت هر کدام از این سه گزینه متفاوت است. باید این نکته را در نظر بگیرید که این لپ‌تاپ دارای 6 گیگابایت رم DDR4 است که آن را برای کارهای سنگین مانند ویرایش ویدیو یا بازی‌های ویدیویی و البته اجرای نرم‌افزار معاملات سهام عالی می‌کند.

اگر از باتری صحبت کنیم، می تواند یک ویژگی بسیار خوب برای Razer Blade Stealth باشد، با توجه به این واقعیت که اگر فقط فعالیت های آنلاین اولیه را انجام دهید (مثلاً تحقیق و گشت و گذار در وب). اگر شما یکی از افراد سنگین هستید، تا 7 ساعت دوام می آورد. کاربران، این تعداد ممکن است به مدت 4 ساعت کاهش یابد.

کیفیت ساخت ممتاز در کنار صفحه نمایش باکیفیت و عملکرد عالی مطمئناً در صدر لیست مزایا قرار دارد. این واقعیت که برای یک لپ تاپ بسیار گران است، به خوبی در لیست معایب قرار می گیرد، و همچنین، هیچ GPU اختصاصی وجود ندارد.

 

5. ASUS ZenBook

اگرچه این آخرین نسخه ایسوس نیست، اما این مدل برای هر معامله گر سهامی که بودجه کمتری دارد، بسیار عالی است. با رم 8 گیگابایتی DDR3 و حافظه 256 گیگابایتی SSD، ASUS ZenBook UX330UA صفحه نمایش بسیار مناسبی دارد و به شما این فرصت را می‌دهد تا فعالیت‌های معاملاتی خود را انجام دهید و در حین انجام آن در تجارت خود موفق شوید.

درست است که نمی‌توانید رم را به‌روزرسانی کنید، اما این مدل بسیار سریع است زیرا می‌توانید وب‌گردی کنید، از نرم‌افزار معاملات سهام استفاده کنید، ویرایش ویدیو انجام دهید و حتی بازی‌های ویدیویی انجام دهید. اگر عاشق بازی هستید، باید به خاطر داشته باشید که کارت گرافیک یکپارچه HD 520 اینتل بهترین ایده برای گیمرهای سنگین نیست، اما می تواند برای بازی های قدیمی بسیار خوب عمل کند.

از ویژگی های این لپ تاپ می توان به وزن و عمر باتری آن اشاره کرد. جای تعجب است که تنها 2.6 پوند وزن دارد که حمل آن را در کل روز بسیار آسان می کند. در مورد عمر باتری، اینجاست که بسیار چشمگیر می شود! با استفاده سبک وزن، باتری آن می تواند تا 12 ساعت دوام بیاورد. اگر می خواهید از آن برای چیزی بیشتر از آن استفاده کنید، هنوز هم می تواند تا 10 ساعت دوام بیاورد. این بسیار چشمگیر است، اینطور نیست؟

دو ویژگی ذکر شده در بالا بر لیست مزایا غالب است: عمر باتری و وزن. در مورد لیست معایب، اگر قیمت را در نظر بگیریم چیز زیادی برای ذکر وجود ندارد، اما کیفیت صفحه نمایش می توانست مطمئنا بهتر باشد.

6. Dell XPS 15

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش عریض‌تر برای معامله‌گران سهام عالی است. و اینجاست که Dell XPS 15 ظاهر می شود، دستگاهی که کیفیت عالی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی با دو نوع نمایشگر موجود است: 1080P و 4K. البته کار بر روی لپ‌تاپ‌هایی که کیفیت 4K را به شما ارائه می‌دهد شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، اما ممکن است بخواهید قبل از تصمیم‌گیری جنبه عمر باتری را در نظر بگیرید.

این بدان معناست که باتری شما ممکن است در هنگام استفاده از نمایشگر 4K خیلی زودتر از بین برود. اکنون ممکن است بپرسید که چرا Dell XPS 15 را فقط برای کیفیت صفحه نمایش آن انتخاب می کنید در حالی که می توانید به راحتی به سراغ MacBook Pro بروید؟ خوب، در واقع بسیار ساده است: مدل Dell بسیار ارزانتر است.

کارت گرافیک GTX 1050 4GB VRAM این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا از تمامی نرم افزارهای لازم برای معاملات سهام و تقریبا هر چیز دیگری استفاده کند، بنابراین عملکرد لپ تاپ فوق العاده است. و برای اینکه اخبار عالی را حتی فراتر ببریم، اگر شما هم عاشق بازی هستید، این لپ تاپ دل می تواند به طرز شگفت انگیزی برای شما کار کند.

در بالای لیست مزایا، اگر به صفحه نمایش شگفت انگیز اشاره نکنیم، درست نیست. اما ما همچنین نمی‌توانیم این واقعیت را کنار بگذاریم که لپ‌تاپ هنگام بازی یا کارهای سنگین عملکرد بسیار خوبی دارد. به جرات می توان گفت که هیچ موردی در لیست منفی وجود ندارد؟ در واقع، اگر قیمت دستگاه را در نظر بگیریم، چیزی بیش از آنچه که می توانید از این لپ تاپ بخواهید وجود ندارد.

نتیجه

اگر می‌خواهید بهترین فرصت را برای موفقیت در حرفه‌تان به‌عنوان معامله‌گر سهام داشته باشید، باید در انتخاب ابزارهای مناسب قبل از انتخاب این مسیر بسیار مراقب باشید.

البته یکی از مهمترین جنبه ها نرم افزاری است که استفاده می کنید، زیرا اگر از نرم افزار مناسب استفاده نکنید ممکن است پول زیادی از دست بدهید.

اما فراموش نکنید که این واقعیت را در نظر بگیرید که به یک لپ تاپ عالی نیاز دارید که به طور کامل از نرم افزار مورد نیاز شما و حتی بیشتر از آن پشتیبانی کند.

ممکن است عاشق ویرایش ویدیو در کنار، یا بازی یا هر کار سنگین‌تر دیگری برای لپ‌تاپ باشید، به همین دلیل است که باید لپ‌تاپی تهیه کنید که به شما در انجام فعالیت‌های خود به عنوان معامله‌گر سهام و سایر فعالیت‌ها در اوقات فراغتتان کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *