مجله

بهترین لپ تاپ های لمسی 2023

بهترین لپ‌تاپ‌های لمسی به لمس، کشیدن انگشت و ضربه‌های شما بسیار پاسخ می‌دهند. علاوه بر این، آنها از ورودی قلم برای طراحی دیجیتال و یادداشت برداری پشتیبانی می کنند. به عنوان یک گیلاس در بالا، آنها باید چشمان شما را با رنگ های خیره کننده و پر جنب و جوش و روشنایی کافی ارائه دهند.

بهترین لپ‌تاپ‌های لمسی همچنین شما را از محدودیت‌های صفحه‌کلید و تاچ‌پد باز می‌کنند و به شما امکان می‌دهند با نمایشگرهای تعاملی و همهجانبه‌شان تعامل داشته باشید. وو هو برای آزادی! آنها یک لایه سرگرمی اضافی اضافه می کنند که همتایان غیر لمسی آنها نمی توانند ارائه دهند، که می تواند با حرکات دست، انگشتان و قلم فعال شود (بله، استایل برای قلم جمع است).

لپ تاپ های سنتی با صفحه نمایش لمسی عالی هستند، اما اگر واقعاً می خواهید از مزایای کامل پشتیبانی لمسی بهره مند شوید، یکی از بهترین لپ تاپ های 2 در 1 را خریداری کنید. و اگر دانشجو هستید، لیست ما از بهترین لپ‌تاپ‌های کالج را بررسی کنید. اگر مطمئن نیستید که به صفحه نمایش لمسی نیاز دارید، صفحه بهترین لپ تاپ ما را بررسی کنید، که شامل موارد غیر است.

بهترین لپ تاپ صفحه لمسی چیست؟

1. Dell XPS 15 OLED

بهترین لپ تاپ صفحه لمسی

مشخصات

CPU: Core i7
پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce RTX 3050 Ti
رم: 16 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت SSD
صفحه نمایش: 15.6 اینچی، 3.5K
اندازه: 13.6 x 9.1 x 0.7

دلایل خرید

+صفحه نمایش لمسی 3.5k OLED زیبا
+ عملکرد سوپرشارژ
+ شاسی باریک و درجه یک
+ بلندگوهای عالی

دلایلی برای اجتناب

-بدون USB Type-A

Dell XPS 15 OLED که ما بررسی کردیم مجهز به یک CPU Core i7 اینتل است که در معیارهای عملکرد ما آن را از پارک خارج کرده است، اما اگر دوست دارید، می‌توانید پیکربندی را با حداکثر پردازنده Core i9 ایجاد کنید. اما چیزی که واقعاً توجه ما را با Dell XPS 15 جلب کرد این است که، درست حدس زدید، صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی 3.5K OLED آن است.

کیفیت ساختش هم عالیه XPS 15 به لطف طراحی قابل حمل و باریک خود که نمای بیرونی آلومینیومی ماشینکاری شده را با الگوی بافته شده چشم نواز در داخل ترکیب می کند، دارای پیچیدگی شیک است. به علاوه، نمی‌توانیم پد لمسی جادار و صفحه‌کلید فوق‌العاده راحت را نادیده بگیریم. اگر این کافی نبود، دل همچنین تصمیم گرفت تا Dell XPS 15 OLED را با بلندگوهای قدرتمند و شفاف تجهیز کند، بنابراین نیازی نیست نگران صدای کم صدا یا صدایی آرام باشید.

2. HP Spectre x360 14

بهترین لپ تاپ 2 در 1 لمسی

مشخصات

CPU: نسل دوازدهم اینتل Core i5/Core i7
پردازنده گرافیکی: Intel Iris Xe
رم: تا 32 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: حداکثر 2 ترابایت
صفحه نمایش: 13.5 اینچی، 1920 x 1280 پیکسل IPS یا 3K2K
اندازه OLED: 11.7 x 8.7 x 0.67

دلایل خرید

+ طراحی چشمگیر و مجلل
+گزینه های نمایشگر زرق و برق دار OLED و FHD
+ عمر باتری مناسب
+صفحه کلید راحت

دلایلی برای اجتناب

-به عنوان تبلت غیر قابل تحمل

Spectre x360 14 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های 2 در 1 است. مدل 13.5 اینچی که به تازگی برای سال 2022 منتشر شده است، بر اساس مدل های قبلی خود ساخته شده است، اما ویژگی های مفید جدیدی از جمله پردازنده های نسل دوازدهم را اضافه می کند. از ویژگی‌های برجسته این لپ‌تاپ می‌توان به طراحی خیره‌کننده، گزینه‌های نمایشگر IPS 1920 در 1280 پیکسلی روشن و واضح و گزینه‌های نمایشگر OLED 3K2K، عمر باتری حماسی 10+ ساعت و عملکرد کلی سریع اشاره کرد.

به آن یک تاچ پد با اندازه سخاوتمندانه که در لمس ابریشمی است و همچنین صفحه کلید راحت، گزینه های امنیتی عالی (حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره) و انتخاب خوبی از پورت ها را اضافه کنید، و خوب، به راحتی می توان فهمید که چرا این لپ تاپ را دوست داریم. خیلی زیاد.

اگر پول دارید، به خصوص اگر به طراحی انعطاف پذیر نیاز دارید، توصیه می کنیم Spectre x360 14 را به جای Envy 13 خریداری کنید. در واقع، Spectre x360 14 بهترین لپ‌تاپ است اگر می‌خواهید یک نوت‌بوک قابل تبدیل داشته باشید.

3. Microsoft Surface Pro 7+

بهترین صفحه نمایش لمسی قابل جدا شدن

مشخصات

CPU: حداکثر تا Core i7 اینتل
پردازنده گرافیکی: Intel Iris Xe
رم: حداکثر 16 گیگابایت رم
فضای ذخیره سازی: حداکثر 512 گیگابایت SSD
صفحه نمایش: 12.3 اینچ، 2736 x 1824
اندازه: 11.5 x 7.9 x 0.3

دلایل خرید

+ صفحه نمایش روشن و واضح
+ SSD قابل تعویض
+ شاسی بدون فن
+ وب کم خوب

دلایلی برای اجتناب

– قلم، هزینه صفحه کلید اضافی

سرفیس پرو 7 پلاس مایکروسافت بهترین قابل جدا شدن است و صفحه نمایش 12.3 اینچی روشن و رنگارنگ آن با رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل دلیل بزرگی است. چه در حال تماشای نمایش‌های Netflix باشید و چه عکس‌ها را لمس کنید، پنل صفحه لمسی Surface Pro 7+ به چشمان شما با تصاویر اشباع و شفاف پاداش می‌دهد. و از آنجایی که سرفیس پرو 7+ جداشدنی است، اگر می‌خواهید کارتان را در حال حرکت کنید، همراهی عالی برای سفر است. ناگفته نماند که پایه پایه پشتی به شما امکان می دهد نمایشگر را کج کنید و از آن مانند یک میز پیش نویس استفاده کنید.

یکی دیگر از نقاط قوت فروش سرفیس پرو 7 پلاس، به غیر از سیستم عامل ویندوز 10 پرو، پردازنده اینتل نسل یازدهم آن است که در مقایسه با سرفیس پرو 7، عملکرد قابل توجهی دارد و عمر باتری بیشتری دارد. صفحه نمایش روشن و واضح، دوربین های توانمند و لوازم جانبی شگفت انگیز.

4. Lenovo Duet 5 Chromebook

بهترین Chromebook صفحه لمسی

مشخصات

CPU: Qualcomm Snapdragon 7c Gen 2
GPU: گرافیک یکپارچه
رم: 8 گیگابایت حافظه داخلی: 128 گیگابایت eMMC
صفحه نمایش: 13.3 اینچ، 1920 x 1080 پیکسل OLED
سایز: 12*7.4*0.28 اینچ

دلایل خرید

+ عمر باتری فوق العاده
+قابلیت جدا شدن، طراحی 2 در 1
+ صفحه نمایش OLED روشن و زنده
+صفحه کلید و جلد گنجانده شده است

دلایلی برای اجتناب

– قلم گنجانده نشده است

Lenovo Duet 5 Chromebook به دلیل صفحه نمایش OLED خیره کننده، روشن و زنده 13.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل در این لیست قرار گرفت. علاوه بر این، دستگاه Lenovo Chrome OS یک باتری باورنکردنی بیش از 13 ساعت را ارائه می دهد!

و حدس بزنید چه؟ Duet 5 Chromebook کمتر از 500 دلار است. وقتی این لپ‌تاپ جداشدنی 2 در 1 را بررسی کردیم، شیفته فرم همه‌کاره آن شدیم. ما در بررسی خود به دلایلی آن را یک Chromebook تقریباً عالی نامیدیم. قاب پشتی پارچه ای و روکش صفحه کلید Duet 5 Chromebook را به یک لپ تاپ قابل حمل تبدیل می کند، اما اگر می خواهید یک تبلت تجربه کنید، می توانید آن را نیز داشته باشید.

ما آرزو می‌کنیم که عملکرد آن زیپ‌تر باشد و از اینکه با قلم عرضه نمی‌شود ناراحتیم، اما به طور کلی، Lenovo Duet 5 Chromebook یکی از بهترین دستگاه‌های لمسی Chrome OS است که می‌توانید در دست داشته باشید.

5. Acer Chromebook 514

Chromebook صفحه لمسی بسیار جذاب دیگر

مشخصات

CPU: MediaTek Kompanio 828 ARM Cortex A76
GPU: گرافیک یکپارچه
رم: 8 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت حافظه فلش مموری
صفحه نمایش: 14 اینچی FHD (1920 x 1080) صفحه نمایش لمسی IPS اندازه: 12.7 x 8.9 x 0.7 اینچ

دلایل خرید

+ عمر باتری رکوردشکنی
+ارزان
+عملکرد مناسب

دلایلی برای اجتناب

صفحه نمایش کم نور

وای آیا می‌توانیم یک ثانیه در مورد عمر باتری Acer Chromebook 514 صحبت کنیم؟ در تست باتری Laptop Mag، که شامل گشت و گذار در وب از طریق Wi-Fi با روشنایی 150 نیت (تا زمانی که تمام شود)، Chromebook 514 با یک بار شارژ 14 ساعت و 8 دقیقه تکان دهنده دوام آورد!

متوسط ​​Chromebook حدود 9 یا 10 ساعت دوام می آورد، بنابراین تعجب ما را از دیدن نتایج Chromebook 514 تصور کنید. علاوه بر عمر باتری فوق‌العاده، Acer Chromebook 514 دارای بلندگوهای بسیار خوبی برای لپ‌تاپ زیر 500 دلار است، بنابراین می‌توانید از Spotify، Netflix و دیگر برنامه‌های سرگرمی با صدایی با صدای مناسب لذت ببرید. همچنین زیبایی ساده و دلپذیری دارد که در هر محیطی مناسب است. به علاوه، عملکرد آن نیز بسیار خوب است. و از همه مهمتر این است که بانک را خراب نمی کند.

در لپ تاپ صفحه لمسی به دنبال چه چیزی باشید

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که “کدام لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی را بخرم؟” پاسخ به این بستگی دارد که شما چه کسی هستید و امیدوارید که این لپ‌تاپ صفحه لمسی بتواند برای شما انجام دهد. اگر هنرمند هستید، باید مراقب لپ‌تاپ‌هایی با صفحه‌نمایش لمسی باشید که دارای یک قلم راحت و زیپ‌دار هستند که می‌تواند با خطوط نامنظم طراحی شما سازگاری داشته باشد. همچنین باید مطمئن شوید که از پوشش رنگی و راه حل صفحه نمایش راضی هستید. همچنین ممکن است بخواهید مطمئن شوید که لپ‌تاپ صفحه لمسی دارای تعداد پورت کافی برای انتقال فایل یک تجربه آسان است.

اگر کاربر قدرتمندی هستید که به افزایش بهره وری که صفحه نمایش لمسی ارائه می دهد علاقه دارید، ممکن است بخواهید به دنبال لپ تاپی با صفحه نمایش لمسی باشید که در مصرف انرژی کارآمد باشد و در حین انجام کار و کارهای دیگر خیلی سریع از بین نرود.

به برخی از جنبه های دیگر لپ تاپ که باید به غیر از صفحه نمایش لمسی توجه کنید، نگاهی بیندازید.

وضوح صفحه: در صورت امکان، صفحه نمایشی با وضوح 1920 در 1080 (معروف به 1080p یا Full HD) یا وضوح بالاتر دریافت کنید.
CPU: Core i5 اینتل عملکرد خوبی را ارائه می دهد. برخی از سیستم‌های مقرون به صرفه با پردازنده‌های Core i3، Celeron یا Pentium عرضه می‌شوند که برای کارهای اساسی خوب هستند، اما چند وظیفه‌ای سنگین نیستند. یک Core i7 یا Core i9 (شماره سریال به HQ یا HK ختم می‌شود) برای بازی یا کارهای با بهره‌وری بالا مانند ویرایش ویدیو و مدل‌سازی سه‌بعدی دریافت کنید.
رم: 8 گیگابایت برای اکثر کاربران ایده آل است، اما کاربران قدرتمند 12 یا 16 گیگابایت می خواهند. 4 گیگابایت برای سیستم های اقتصادی قابل قبول است. لپ‌تاپ‌های ثانویه و Chromebook ممکن است کمتر داشته باشند.
فضای ذخیره سازی: اگر یک گیمر یا یک کاربر قدرتمند نباشید، 256 گیگابایت حافظه داخلی احتمالا کافی است. در صورت امکان، به جای هارد دیسک، یک SSD (درایو حالت جامد) تهیه کنید، زیرا کامپیوتر شما را بسیار سریعتر می کند.
تراشه گرافیکی: گیمرها و متخصصان خلاق باید کمی تحقیق کنند و بفهمند کدام GPU مجزا از Nvidia یا AMD برای اجرای نرم افزار مورد علاقه آنها به اندازه کافی خوب است. هر کس دیگری از گرافیک داخلی اینتل HD که با CPU ارائه می شود راضی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *