مجله

بهترین لپ تاپ های گیمینگ کدامند؟

بسیاری از جوانان از شرکت در بازی لذت می برند زیرا نه تنها سرگرمی را برای آنها فراهم می کند، بلکه منبع درآمدی نیز برای اکثر آنها است.

اگر یک گیمر حرفه ای هستید، اگر می خواهید از بهترین تجربه بازی لذت ببرید، باید یکی از بهترین لپ تاپ های بازی را برای خود تهیه کنید. یک لپ تاپ با کیفیت پایین بسیار کند است و انتظارات گیمرها را برآورده نمی کند.

پیشرفت های تکنولوژی اکنون این امکان را برای گیمرها فراهم می کند تا از بازی های سطح بالایی که دارای گرافیک و مکانیسم های شگفت انگیز هستند لذت ببرند. گیمرها همچنین می‌توانند ویدیوها را از لپ‌تاپ خود آپلود کرده و در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارند.

مشخصاتی که در انتخاب لپ تاپ گیمینگ باید در نظر گرفت

عوامل و ویژگی های بسیار مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ به آنها توجه کنید. در اینجا مهمترین ملاحظاتی است که باید رعایت کنید:

1. باتری

لپ تاپی با باتری بادوام پیدا کنید که از تجربه بازی شما پشتیبانی کند.

2. صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش نحوه مشاهده برنامه های در حال اجرا را تعیین می کند. دقت کنید که رزولوشن کمتر از 1920×1080 نباشد

3. صفحه کلید

میزان فشاری که باید روی کلیدها وارد کنید را در نظر بگیرید تا روی لپ تاپ شناسایی شوند. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید مسافت طی شده توسط کلید قبل از تماس با پایین است.

همچنین، اگر بتوانید یک صفحه کلید با نور پس زمینه تهیه کنید، یک مزیت بزرگ خواهد بود

4. بلندگوها

یک سیستم صدای خوب را پیدا کنید که ترکیب مناسبی از تقویت بیس، تریبل و توانایی تمایز بین صداهای مختلف را داشته باشد.

5. ذخیره سازی

وقتی صحبت از فضای ذخیره‌سازی به میان می‌آید، می‌توانید بین فضای ذخیره‌سازی سریع اما کوچکتر (SSD) و فضای ذخیره‌سازی کندتر اما بزرگتر (HDD) انتخاب کنید.

6. اندازه

این یک عامل مهم است به خصوص اگر شما آن را زیاد جابجا کنید.

7. رم

رم روی سرعت و عملکرد لپ تاپ تاثیر می گذارد. برای لپ تاپ های گیمینگ، هرچه رم بیشتر باشد، بهتر است

8. CPU(پردازنده)

یک پردازنده خوب به لپ‌تاپ کارایی بالایی می‌دهد و آن را قادر می‌سازد تا کارهای مختلف را با سرعت بالا انجام دهد.

9. GPU(گرافیک)

پردازنده گرافیکی نقش بسزایی در اجرای روان بازی دارد. یک لپ تاپ با گرافیک بالا عملکرد روانی دارد و بسیار کارآمد است.

10. اتصال

اطمینان حاصل کنید که لپ تاپی که دریافت می کنید حداقل دو پورت USB، یک درگاه USB 3.0، یک پورت HDMI، یک درگاه اترنت و یک درگاه Mini Display برای اتصال ارائه می دهد.

5 بهترین لپ تاپ گیمینگ

1. لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15

این لپ تاپ از کیفیت بالایی برخوردار است. سریع، متمرکز، براق، قابل حمل، نازک، درجه یک، با صفحه نمایش فول اچ دی که دارای صفحه نمایش شفاف 1980 در 1080 است.

 

Razer Blade 15 دارای پردازنده نسل نهم اینتل و 16 گیگابایت حافظه دو کاناله است.

این دستگاه دارای یک درایو 5400 RPM است که گاهی اوقات بازی را کمی کند می کند.

این لپ تاپ کاملا مقرون به صرفه است و آن را گزینه ای عالی برای کسانی است که به دنبال معاملات جیبی کم هزینه هستند.

2. Acer Predator Helios 300 Gaming Laptop PC, 15.6

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15 اینچی درخشان است که ویدیوهای با کیفیت خوبی ارائه می دهد و تجربه بازی شما را واضح تر و مناسب تر می کند. باتری آن نیز ماندگاری طولانی دارد.

بازی های جدید و سنگین را به راحتی و بدون زحمت اجرا می کند.

یکی از بزرگترین معایب آن این است که خیلی سریع گرم می شود. اطمینان حاصل کنید که یک فن برای خنک کردن لپ تاپ در زمان گرم شدن آن دارید.

3. لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus S Ultra Slim، 15.6

وزن این لپ تاپ 4.6 پوند، دوربین عقب 2 مگاپیکسلی و سرعت چرخش هارد 1000 RPM است. سایر ویژگی های کلیدی عبارتند از صفحه نمایش صاف، اتصالات جادار، عملکرد درخشان، صفحه کلید همگام سازی هاله، و خنک کننده جامع با فن های ارتقا یافته 12 ولت.

از فناوری مگا استفاده می کند تا به طور خودکار فن ها را تنظیم کند تا وقتی دما از یک نقطه خاص بالاتر می رود با سرعت خاصی کار کنند. با این حال، هواداران کمی بیش از حد سر و صدا هستند.

این لپ تاپ دارای یک گرافیک قابل توجه است که ارزش هر پولی را که برای آن خرج می کنید، دارد.

4. نوت بوک بازی Alienware M17

Alienware M17 دارای یک صفحه نمایش 17 اینچی ضد تابش با وضوح 1920 در 1080 پیکسل است که صفحه نمایش واضحی را ارائه می دهد. علاوه بر این، طراحی ناب، عملکرد فوق العاده و گرافیک بی عیب و نقصی دارد که همگی با طراحی مقرون به صرفه هستند.

همچنین دارای رم، SSD و HDD قابل ارتقا است.

مزایای اصلی آن عبارتند از جریان هوای دوگانه اگزوز، شبکه کشنده، کالیبراسیون کنترل، کنترل دمای حرارتی، و یک فن رانندگی با ولتاژ بالا.

صفحه کلید با نور پس زمینه RGB مناسب در پس زمینه به خوبی کار می کند. عملکرد آن توسط رم دو کاناله تقویت شده است. همچنین دارای مونتاژ خوش ساخت و پایدار است
همه این عوامل باعث می شود ارزش هر پنی که برای آن خرج می کنید داشته باشد.

برخی از معایب این لپ تاپ گرم شدن بیش از حد و خراب شدن صفحه نمایش است که گاهی منجر به پیکسل های مرده می شود. یکی دیگر از معایب آهنربای اثر انگشت است که تمیز کردن منظم صفحه نمایش را اجباری می کند در غیر این صورت لپ تاپ فقط دست و پا چلفتی به نظر می رسد.

5. لپ تاپ گیمینگ Acer Aspire 7 Casual, 15.6

این لپ تاپ دارای رزولوشن 1980 در 1080 پیکسل، 16 گیگابایت رم DDR4 و صفحه نمایش ابریشم مانند است که از رنگ های بسیار زنده تشکیل شده است که جزئیات را به خوبی نشان می دهد. وزن آن 2.35کیلو گرم است و از سرعت چرخش هارد 5400 RPM پشتیبانی می کند.

این لپ تاپ به نرمی و بدون هیچ گونه تاخیر یا اشکالی کار می کند، دارای صفحه کلید استثنایی و حس شگفت انگیز پد لمسی است.

اگرچه کیفیت صفحه نمایش عالی است، اما روشنایی صفحه به 250-270 نیت کاهش می یابد که برای طرفداران بازی چندان خوب نیست. این سیستم همچنین در مواقعی که برنامه های سنگین در حال اجرا هستند از کار می افتد. این یک معامله بزرگ برای گیمرها است.

نتیجه

وقتی نوبت به خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ می‌رسد، اگر شرایط مالی شما اجازه می‌دهد، باید بهترین‌ها را دریافت کنید. در مورد ویژگی هایی که برای شما مهم است سازش نکنید. ما درک می کنیم که می توانید از خرید غافلگیر شوید زیرا گزینه های بسیار خوبی در آنجا وجود دارد. اگر در مورد نوع لپ‌تاپی که باید تهیه کنید مطمئن نیستید، در مورد بهترین لپ‌تاپ که متناسب با نیاز شماست تحقیق کنید.

ما برای شما بهترین ها را آرزو می کنیم تا با حریفان خود در دنیای بازی روبرو شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *